wtorek, 9 stycznia 2018

Cykliczne kartkowanie styczen - Kubus Puchatek


   Witam wszystkich zagladajacych na mojego bloga. Mam nadzieje, ze u Was wszystko dobrze.
Dzisiaj przychodze z kartka przygotowana na zabawe Cykliczne kartkowanie u Magos I Jasiowej Mamy. Dziewczyny na styczen zaproponowaly kartke na dzien Kubusia Puchatka oraz kartke zimowa.
Ja zdecydowalam sie  sie wykonac tym razem tylko jedna. Na razie powedruje do szuflady I bedzie czekac do wrzesnia, wtedy wlasnie syn mojej kolezanki obchodzi urodziny,  jest fanem Kubusia wiec kartka jak znalazl:)
Kartka miala  byc w kolorach czerwieni I zlota.
Tak prezentuje sie moja karteczka:







6 komentarzy:

  1. Fajna
    Lubię tego misia, ale trudno mi wymyślić jakąś karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, świetnie sobie poradziłaś z tematem :)
    Dziękujemy za udział w styczniowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misio na pewno maluchowi taka kartka się spodoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń